Fredag

Och jag är sängliggandes, innan jag fick barn så led jag aldrig av mens veckan, men efter mina 2 barn så har jag börjat lida av PMS besvär, om jag kände mig gammal när jag insåg att det var så? Ja det kändes som Att jag klev in i klimakteriet, (fast vet inte hur det är heller) anyway, så varje månad så är jag nu mera en tjurigare, känsligare, blödigare, tröttare och orkeslös mamma och det suger kan jag säga, men har inhandlat hälsokost (femalbalans) som tydligen ska hjälps så får hålla tummarna, Men från mens till nå mer vardagligt, Liam åker till pappa idag och Peter jobbar dag vilket betyder att han kommer hem tidigt (typ 1600) idag då det är fredag , och oliwer sover middag, men tror mini börjar bli sjuk då han annars bara sover 1 Tim och har nu sovit 2,5! Såå vädret är nog riktigt passande i dag, helg mys i soffan med massa bra filmer..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0