Roadtrip och dåligt väder

Heby- Dalarna - Enköping - Heby..!! Det vart en liten roadtrip för mig o ungarna i morse medans sambon sov, hämtade 2 sol stolar i stugan som mamma inte ville ha längre och i Enköping vart det att hämta motorsågen så vi kan hålla på med veden i helgen, går åt ved så in i helvete nu när man eldar för varmvatten och värme i kåken.. !!


Sambon är nu vaken och middag ska snart förtäras, sen äre som vanligt bada och natta barn som gäller, sambon ska jobba natt i natt och jag ska tillbringa min kväll med böckerna,

Detta möttes jag av när jag åkte hem
I från Enköping idag..!! Ge mig solen och värmeen tillbaka.. Jag hatar dessa märka moln..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0