Onsdag kväll

Trött tjej..!!

Dagen har varit i kaos men kvällen slutade helt perfekt, harmoniskt och barnen är tidigt i säng, vilket betyder att dom haft en toppen dag och nu är helt slut..!!

Den stora fick arbeta(åka lastbil) med morfar idag, han älskart, morfar kör dock inte så mycke längre utan låter mer dom anställda göra det men när han väl gört får Liam åka med fortast möjligen :)

Den lilla fick åka på shopping runda med morbror och mormor och han hade gillat varje sek, inte en ända ledsen min vilket resulterar i en nöjd oliwer,

Sambon och jag tillbringade denna onsdag med läkarbesök, fick lämna prover och får veta svaren i morgon förmiddag..!!

Annars då? Barnen sover sött i deras ny möblerade rum, sambon jobbar natt och jag ska plugga, plugga plugga..!! Snart klar med 2 kurser, har 1 under sommarn och sen äre dax för 2 nya i höst, det flyter på bra nu och det är förbaskat skönt måste jag säga,

Nej runda av här då och sätta i gång men det jag ska göra..!


Heej hopp


Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg! :)

2012-06-03 @ 09:40:53
URL: http://emmyjohannalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0