I'am back

Yes I'am, nästan en månad har gått sen jag sist skrev och sa att jag skulle lösenords skydda bloggen..!!

Detta har dock inte hänt då jag sen sist jag blogga har haft fullt upp med en massa och inte har haft nå intresse för att sitta vid det intranäta så att säga..!!

Den senaste tiden har mitt liv bestått av en jäkla massa kärlek och mys, plugg, jobb, öl o vin kvällar, äventyrsbad och picknickar, fotboll och fester, grillkvällat och långa mysiga frukostar, shopping och bio och födelsedagar.. ja man kan minst sagt säga att jag har fullt upp i mitt liv ..!!

Och dom senaste dagarna har bestått av att ligga på gräsmattan och sola, och det tänker jag fortsätta med resten av veckan eftersom att det ska bli grymt väder :)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0