Trött tjej

Har kommit in i en period då jag sover mellan 22-07 och är lik förbannat Bamse trött när jag vaknar, kan det bero på för mycke sömn tro?

Imorgon äre bara 3 dagar kvar till flyttlassen börjar gå ifrån Enköping till Heby, jag längtar verkligen, tyvärr får vi inte nycklarna förens kl 5-6 på kvällen men ska försöka fylla alla bilar , kärror och person bilar tills dess så vi får med oss så mycke som möjligt på en gång :)

2 stora släp, 1 skåp bil, en pickup och minst en 4-5 person bilar, tycker att vi borde kunna få med oss en hel del :)

Barnen sover iaf nu, jag kollar top model och Peter är på väg till jobbet, allt är som vanligt här hemma kan man säga :)!!

Sängen om 20 min..!!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0