Tisdag

Är trött som en as, mår illa och huvudvärken är fortfarande kvar! äter mediciner och hoppas snart på att detta helvete är över..

Jobbade för övrigt igår min första dag på jobbet :)
är tok nöjd och hade en mördar pass kändes det som 7,30-17,30.. jag tok dog igår i sängen kl 21 och sov till
04 då jag var as pigg och kunde omöjligt somna om! skulle jobbat 07-21 idag och i morgon men fick skjuta på det till
nästa vecka ist, tråkigt men får ju snart arbeta igen, veckorna går ju fort!

och nu undrar ni säkert varför jag lämnar min 5 mån bebis hemma för att
jobba? joo förstår ni, peter min kära sambo ska vara hemma i typ 3 mån i sommar
och då vill och orkar inte jag gå hemma, tröttna på varandra kan vi göra på andra sätt
plus att han behöver tiden med barnen själv och som det ser ut så kommer jag ändå gå på schema natt i sommar så då får jag iaf en massaa tid med familjen och för att få komma ut i sommar så börjar jag redan nu med ett par små pass..

såå vad har dagen idag annars inneburit? jo en lång promenad med mamma, oliwer och hundarna
8 km vart det och det var så jävla skönt, i morgon äre dax igen och det finns fasiken inge skönare än
att gå där ute på landet i strålande solsken lite isande vindar och se hur våren sakta men säkert kommer!

ikväll äre tv kväll som gäller, hela kvällen lång!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0