Onsdag

mini sov hela natten i natt, närmare bestämt 10 tim i sträck!
och självklart så kunde inte mamman sova :/
utan vaknade kl 04 och ville kliva upp.
förstår inte varför jag är så pigg på morgonen för att sedan gå runt som en zombie hela dagarna och kvällarna,
nåt skumt äre..

sitter och väntar på att kl ska bli ett så jag kan ta mig en
promenad med mamma och hundarna, för att sen inta solarieöarna med svägerskan för att
försöka få lite färg :) dom sticker ju om 2 veckor till spanien med mor och far i 3 veckor,
är inte ett dugg avundsjuk :(!
hade det inte varit för flytten så hade även vi åkt dit.. :(
men finns fler tillfällen att åka utomlands på,

och sen ikväll väntar ett samtal!
ett samtal som jag inte ser fram i mot, är otroligt rädd
för hur detta ska gå, hur blir framtiden? hur kommer allt se ut i slutet av mars?
jag vill ju bara # bästa.. :(.. får se hur detta går!


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0