Nu är det kväller

Hos familjen Eklund/gestrin!
Har haft en strålande dag med mina älskade busfrön och sambon, åkte ut till mamma oxå och hämta bil, så jag kan köra barnen till farmor i morgon eftersom att jag jobbar kväll, så Peter får hämta dom i morgon när han kommer hem, vart bjudna på mat och fick även lämna kvar kotten, han ville minsan inte åka med mamma hem!

Det är faktiskt lite jobbigt att min lilla bebis har blivit så stor,helt plötsligt är han 2,5 år och bestämmer själv vad han vill göra, han räknar till 20 utan hjälp, kan halva alfabetet utan hjälp, klär på sig själv, pratar fulla meningar mm.. Han är så jäkla duktig och stor min "lilla" prins,

Imorgon äre provtagningar hos doktorn som gäller, mys och lek hos mamma med barnen innan vi tillslut rullar mot heby och tillslut jobbet 17-21,30!

Godnatt gott folk..!!

För er går jag genom eld och vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0