Jävla, fan, skit, helvetes, jäkla Piss Potta

Har snart svurit alla svordomar som finns..!! Skulle kunna fortsätta hela natten om jag bara orka, men jag gör fasiken inte det.. Och nu undrar bi garanterat vad som gör mig så satans jävla upprörd?!?

Jo förstår ni ända sen jag vart magsjuk så har min kropp levt sitt egna jäkla Piss liv.., huvudvärken tar död på mig, jag spyr som en gris, jag är trött hela dagarna och kvällarna, och pigg varenda tidiga morgon! Jag är konstant kall och klär jag på mig svettas jag! Humöret ska vi inte tala om och det är tur att jag äter mediciner för humöret annars hade det nog kunnat gå illa!

Imorgon blire att ringa doktorn för jag orkar inte ha det så här, vill kunna lägga energi på mina barn inte sängen, det mörka rummet och spy hinken!

Nu ska fru sur kärring gå och sova, klippning kl 10.30 i morgon! Hej då långt hår, HEJ rakat ., okej rakat var överdrivet .., men kort lär det bli, efter 2 grav, å typ 60 färgningar så mår det absolut inte bra..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0