It's time to stand up

Nej efter ett ordentligt övervägande har jag nu bestämt mig, jag tänker inte sura ner mig, jag tänker göra som jag vill och som jag tycker i en speciell fråga, det är slut på att vara för snäll, att ge fördelar mm, du tar all min energi din dumma jävel,

Förstår att ni inte fattar ett ord av dom 3-4 senaste inläggen men ignorera dom bara, antar att jag bara behövde skriva av mig :)! Har iaf haft en kanon mysig dag och kväll med mina 2 underbara barn och min gulliga sambo, hänt mat, massa godis och läsk o mys. I love it!

Nu sover stora barnet och sambon sitter sovande och matar den minsta, ser fruktansvärt kul ut, haha! Ska bädda ner dom 2 oxå och sen ska jag själv försöka varva ner och sova :)!


Hoppas att ni alla har haft en toppen fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0