Illamående och

Huvudvärk, är nu inne på typ dygn 3/4 med illamående kräkningar och huvudvärk, huvudvärk hela dagarna och illamående och kräkningar på kvällen! Otroligt irriterande.. Jag har ju iaf förstått att det inte handlar om magsjuka längre.. För så här länge ska den väl då inte hålla i sig? Måste bero på infektionen jag har i kroppen och hätske brist, jobbigt äre iaf!

Imorgon åker Liam till sin pappa en vecka å det kommer bli grymt tomt här hemma, och nu ljög ja, jag har ju oliwer och Peter, men när Liam är hemma blire lite mer fart och fläkt här hemma :)

Helgen ser lugn ut och jag lär väl som vanligt ligga här hemma å må dåligt! Måste vara frisk tills på måndag dock för då är jobb som gäller.. 8.30 -17.30 och tis och ons äre jobb 07.00-21.00 ! Skumt att jobba igen efter typ 8 mån hemma! Men behöver komma ut lite och jag fick en chans till det och då tog jag den! Plus att Peter ville och får mer tid med barnen själv :)!!

Nu tv på 5:an och kl 21.00 äre dax för världens bästa serie på 3:an!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0