👣

Hallo. !!


Vaknade nyss av sambons kl, kollar pÄ den och inser att oliwer sovit 10 Tim utan att Àta.. Stor kille :)

Har sovit alldeles för tungt i natt sÄ idag tjatar jag om huvudvÀrken igen :)!
Har dessutom en tok snorig nÀsa, en hals som Àr dunder svullen och ett humör som Àr sÀmst, nu nÀr jag insett att jag Àr sjuk igen :(!!

Ska försöka putta ut Peter ifrÄn sÀngen sÄ han gÄr upp Ä Äker till tandis (tandlÀkaren) och sjÀlv tÀnker jag ligga hÀr till oliwer vaknar :)!!

Föresten, varje dag har jag mellan 50-55 unika besökare, och som vanligt blir man nyfiken?!?

Vem Àr du som lÀser min blogg?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah, hade vart lite kul om det vart jag och auroran som legat dÀr i förlossnings sÀngen och trÀngts, haha.

Jaa, visst blir man nyfiken pÄ lÀsarna! Fast lite trist nÀr de inte vill kommentera och berÀtta!! DÄ blir man mer nyfiken!

2012-03-17 @ 11:00:17
URL: http://mammaemelie.se
Postat av: erica

jag lÀser - nÀr tidsbristen inte stÀller till det :) hur gÄr det med bröllopsplanerna förresten? jag ska vara tÀrna pÄ ett bröllop nÀsta Är och ska hjÀlpa till med tamejfan allt! tÀnkt ju hitta inspiration hÀr :)

2012-03-20 @ 10:22:05
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0