En utslagen

Stjärna ligger nu i hans och hans lillebrors rum hos mormor och morfar och sover på golvet, sötnos, ska lägga honom i sängen för att sen försöka få oliwer att sova, och har vi tur somnar även han så Peter och jag får lite egen tid,


Har haft en underbar dag idag med min familj, massa frisk luft och lek och även krattning, och busk klippning..!!

Mindre roligt vare väl att betala räkningar då jag insåg att vi hade dubbla hyror den här månaden, lgh och huset, 13500 på bara hyror och sen äre lån mm så räkningar på 20000 vart det sammanlagt, härligt..
Not..

Vart iof glad när jag insåg att vi iaf hade ca 20000 kvar att leva för och handla saker till nya huset för .. Lycka.. :)!!

Har förövrigt varit förlovad med mitt ❤ i ett helt år på söndag, för 1 års sen den 25 mars gick han ner på knä på stranden nere på cran canaria och fria, min älskade gosbulle :)., och jag har kommit på den perfekta presenten,

Berättar i morgon :)!!


Ha en trevlig helg..!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0