Död

Aa så känner jag mig, kanske lite drastiskt men så äre..!!

Då mitt humör inte var det bästa i morse så bestämde jag mig för att gå ut och gå, gick den lilla rundan på 5 km, dumt , vägen var lerig som tusan efter att militärerna åkt med sina fordon, hundarna drog som tusan vilket dom alltid gör efter sin vinter vila, (dom springer runt på gården hela året) så ut kommer dom , men mamma går aldrig med dom på vintrarna , utan dom brukar få skippa det i typ 3 /4 mån, men nog om det..!! Vagnen vart typ 50 kg tung med all lera och rundan tog 60 min, den tar annars 30- 35min.. Men jag är nöjd, imorgon tar vi den långa rundan på 8 km ist,

Gymma ska jag börja med oxå, den 2 april, tänkte köpa kort i Heby eller Sala, helt onödigt att fixa här i Enköping nu när vi flyttar, muskler ska byggas och kroppen ska än en gång bli snygg , eller jag gör ett försök till det iaf :)

Hundarna sover, sambon sover och oliwer sover, underbart sällskap måste jag ju säga :)

Ska försöka få solen att titta fram
Lite mer och mysa en sväng ute innan alla vaknar och ska ha mat..!!


Pusss och kram


Kommentarer
Postat av: A

Vintervila? Djurplågeri!!!

2012-03-22 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0