Blogg.se

Det senaste inlägget var publicerat typ 2 Tim för sent, bra gjort blogg.se..!!

Nu är jag iaf hemma och ligger nerbäddad i sängen, eller hemma o hemma, ligger hemma hos svärmor och svärfar, dom bor typ 5 min från jobbet så känns lättare och skönare att vara här medans jag jobbar+ att dom får ju träffa barnen samtidigt..!!

Imorgon blire att ta en rejäl sovmorgon och passa på att pussas o kramas extra mycke med Liam för sen är det pappa vecka som gäller :(..!! Men en vecka går fort som tur är :)

Och helgen kommer att bestå av att packa packa och packa! På ons morgon bor vi i huset i skälby och 10 dagar efter det så bor vi i vårat egna hus, fy tusan vad jag längtar mycke :).!!

Nej.. Sova vare..!!

Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0