Bekännelser mitt i natten!

Har haft det tungt i veckan,

vårdnads frågor som vanligt, tycker jag var en idiot som i allt kaos för lite mer än 1 år sen skrev på vissa papper, tänkte ju inte klart, men lärde mig leva med det, var snäll och förstående och bet ihop trots att jag tyckte det var hemskt att låta en 1 åring bo vv, tycker fortfarande att det är sjukt att vi gör så här, jag vill inte hindra liams pappa alls från att ha honom, jag försöker ist låta han ha honom lite mer just för att hans pappa är viktig i hans liv, men skulle vilja ha det på ett annorlunda sätt, för att få Liam trygg och få honom att känna sig riktigt hemma! Så det har varit jobbigt, vi har försökt lösa "problemet" mm men vi är för envisa och för lika .. Så får se hur det blir i framtiden,


För övrigt då, har mått pyton dom senaste veckorna, tror vissa förstår varför, men det slutade illa och naturen hade sin gång helt enkelt, det var inte meningen från början heller utan det bara hände och det var mer än välkommet.. Men det kan inte gå bra jämnt..!!

Har idag oxå insett att Peter min älskade verkligen är den rätta, har känt det hela tiden men idag fick jag en sån där magisk känsla, han är mitt allt, jag har honom att tacka för mycke och jag tänker aldrig släppa taget om han <3

Nej nu måste jag sova.,!!barnen lär väl gå upp i ottan och sen äre mys hemma hos mamma o pappa som gäller i morgon medans min finaste kommer hem för att sova innan han ska iväg en natt till..!! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0