Städ hjälp delux

Jajamän, här hemma använder vi oss av barnarbete, har Han tur och gör ett bra jobb så kan han få en majskrok som tack..!!

Nej så är inte fallet, han for om kring här hemma i sin gå motorcykel medans jag städade och såg bara så söt ut, ställer ifrån mig moppen och ska hämta kameran och när jag kommer tillbaka så har han snott den och börja skurat golvet..!! Duktig pojke måste jag bara säga.. Det ska ju börjas i tid..!!


Så kvällen då? Middag vart det och lördags mys, barnen sover och sambon och han bror ser på film, själv har ju krypit ner i sängen och ska sova.. Jag som ska upp i morgon o ta barn då sambon ville ha sovmorgon igen..!! Jag är väl för snäll jag :)..!!

Oo den seriösa bilden på mig har mäster fotografen Liam tagit ❤

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0