Nya leksaken

Sitter just nu och tittar på när mina stora pojkar leker med nya leksaken som min pappa fått hem , Liam älskart, det är nog nått som är lite jobbigt med att ha 3 killar hemma, alla dessa bilar, lastbilar och maskiner,

Ikväll ska den stora sova hos sin pappa och mini hos farmor, och jag själv? Ja jag ska sova och plugga, sambon jobbar ju som vanligt natt så blir helt ensam i huset :/!! Men det ska väl gå bra det med..!!


Nu middag..!!



4 Tim senare så har jag hunnit med att äta middag, lämnat barn och sagt hej då till sambon , nu ska jag städa en sväng och plugga..!! Sen vid 23 har jag bestämt mig för att ta en sömntablett.. (Ända sättet för mig att få sova ordentligt och o avbrutet..)

Nää städa var det..!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

river har jag nog inte hört förut, det var lite annorlunda! :)

Hahah nä men fy, stackarn som vart glömd under lampan!

Men han fick inte solas inne med er?

För vi fick in hela utrustningen på rummet och så fick vi försöka få han att gå med på att vilja ligga där helt ensam!

Och dom kissar och bajsar ju jätte mycket när dom ligger under lampan, så då skulle man ju byta underlag hela tiden så han vaknade om man lyckats få han att sova!



Haha, jaa det ska bli spännande att dricka! Haha känns som man är 14 och ska dricka för första gången ungefär :P



Ska ni göra något speciellt nu när det är nationaldag?

2012-06-06 @ 10:53:43
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0