sömn problem?

Det skulle man kunna säga!
Sover 4-5 tim per dygn och har vänt dygnet totalt,
är vaken till 3-4 och går upp igen vid 8 .. och har man små barn då är det fan inte roligt!

sitter just nu och små fixar på tatuering 6 & 7 som jag ska visa upp på lördag
när jag fixar i ordning nr 5 :)

men nr 7 får vänta tills efter bröllopet då jag kommer ha öppen rygg,
och jag har nog med att försöka täcka den mellan skuldrorna den dagen :)

vet att det kanske är lite väl mycke bröllops snack just nu
men här hemma har vi bröllopsplaner upp över öronen just nu!
allt ska ju klaffa den dagen så att säga,
fast har börjat tänka mer o mer ..

När man planerar ett bröllop så är det ett konstant planerande
i flera månder och i vissa fall år,
allt ska vara perfekt, allt ska matcha och budget är långt över vad man igentligen har råd med
folk lägger 100000 tals kronor på just en ända dag.
klänningarna är svindyra och man andvänder den bara en ända dag,
Möhippor och svensexor som folk blir typ tvingade till (inte alla)och som dom självklart ställer upp på
för att inte göra gänget besvikna som fixat allt,
maten ska bestå av 3 rätters och inehålla konstiga rätter som inte en kotte igentligen gillar
 och tårtorna ska vara höga som höghus,
presenter till alla gäster och stora godis bord,
inbjudingskort som ska matcha save the date korten, 
festprogramen, vigsel program osv, listan kan göras lång! 
och ju mer jag skriver ner desto mer inser jag ju, 
att jag är exakt lika dan, :)

det är sjukt hur galen och tokig man kan bli för en ända dag 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0