Snart färdig :)

Igår var jag som sagt å tattoa mig! Ska göra färdigt en gaddning som påbörjades för 3 år sen men har haft 2 små barn i magen som satt stopp för att få den färdig men nu så, så igår så fylldes alla konturer i som kunde fyllas i för tillfället, det ska nämligen läggas till en massa i och runt om tatueringen!

Dock så gav jag upp efter 4,5 timme under nålen, revbenen ömma, jagvar trött och humöret börja svika så om 13 dagar kör vi igen :) då ska det färgläggas, döskallen ska byggas in, 4 sittningar är inbokade, såå 3 kvar då :)!

Är kvar i Heby och väntar på att sambon ska kliva upp efter en natts jobb, å sen äre raka vägen hem som gäller :) mys å godmat med min älskade lilla familj 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0