Känslan

när man inte kan sova .. är allt annat än okej ..!!
varje natt, är jag vaken och varje morgon måste jag stiga upp i ottan!
humöret är hemskt och jag kan nog ändra namn till djävulen..
Orken finns inte till nåt och inte blire bättre heller
när min älskade 2åring trotsar mer än någonsin och oliwer vägrar sova..

Stressad som en jag vet inte vad är jag oxå!
(kan på verka sömnen)

4 mån kvar snart till bröllopet. 
inbjudnigskorten är ute. 
nudå? nu återstår det bara 1000 saker till..
lycklig är jag men det här med massa bollar i luften samtidigt är inte min grej!
tur att jag har tärnan och sambon och bestman till hjälp

Sambon är för engångskull hemma i natt,(efter 10 nätters jobb
och det känns underbart, hade lätt velat legat brevid och myst men har ingen ro till det inte!
mini sover  och även kotten.. skönt.. men mamman? Jo hon är vaken hon!

Nää skippar denna sida och tröst shoppar på nätet ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0