Snökaos

Usch vad mycke äckel snö det kommit! Och jag är grymt nöjd över att jag är har en säker bil att köra, kär i 4-hjuls drivet :) ! Men i morgon måste jag lämna tillbaka den då den ska säljas! Men inte långt kvar tills jag får egna min bil! Snälla mamma i pappa ska åka med mig så jag kan välja en bil som jag vill ha så dom kan köpa den åt mig! http://BORTSK%C3%84MND.com">BORTSKÄMND.com!

Kikar revenge just nu på 3:an! Bästa serien någonsin! Kan knappt vänta till nästa torsdag när det börjar igen!

Ska snart krypa i säng så jag orkar ta mig upp i morgon o sola innan barnen vaknar, och sen ska jag hinna med i mysa och leka med liam så mycke så möjligt innan jag ska köra honom till hans pappa i morgon!

Lördag äre en dejt med Frida som gäller, shopping och nån god lunch i Uppsala eller Västerås, och på kvällen blire kanske bio i middag med min älskade sambo!

Söndag lungt, och måndag äre arbetsinterjuv och andra möten som
Gäller! Fullt upp men jag gillart!

Och arbetsinterjuven hålls dessutom i gåvan vilket är perfekt då det är dit vi flyttar, och det vore så skönt att få ett litet extra jobb så jag kommer ut från hemmet en liten stund iaf :)!

Ska även ringa till studievägledaren i morgon så jag kan börja plugga igen på distans, har lite och plugga upp och med mina lediga dagar så vore det inte så dumt alls faktiskt att kunna plugga!

Nej sömn vare!


Tack och godnaty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0