Onsdag

Kan inte sova, Tårarna är svåra att stå i mot, kroppen är trött och seg men vill inte sova, tankarna far och flyger som jet plan i huvudet, 1 tanke vart 10 osv!

Det är jobbigt och kämpigt och jag försöker stå i mot men enklast kanske vore om jag bara visa och dela med mig?

Har även börjat tala om för nära och kära att bröllopet ställs in, eller ställs in är fel ord, vi skjuter påt till sen sommaren / hösten! Andra saker är viktigare och måste prioriteras! Och bara det gör mig knäckt, jag ville gifta mig då, allt var färdigt..

Och nej.. Vi ska ej separera, vi är lyckligare än någonsin och kommer aldrig lämna varandra!


Läkaren 8.30 i morgon och sen blire nog en tripp till v-ås!
Fest på lördag och då måste man vara fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0