Onsdag

Och jag mår genast mycke bättre nu efter lunch, hade det värst igår kväll å pratade då med läkare med 2 Tim mellan rum pga alla symptom jag hade mm, stämde inte riktigt in på en ren magsjuka, febern var uppe i 40 huvudvärk, nackvärk, inte kissat på Tim yrsel svullet ansikte nm, dom var oroliga för en hjärnhinneinflammation men efter försök till att äta, väske ersättning, Alvedon suppar mm under natten så vart det bättre! Men kom fram till att jag nog har nån infektion i kroppen som bröt ut samtidigt som magsjukan vilket gjorde den 1000 gånger värre!

Har legat i soffan nästan hela dagen och här tänker jag fortsätta ligga hela kvällen!!

Pappa Peter tog Liam till leksaks affären och lät Liam välja vad han ville och självklart tog han det största han hitta.. Duktig kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0