Familjen komplett!

Vart en sväng till Västerås idag :) hittade både det ena och andra till sambon och mig, elakt nog köpte jag inget åt barnen pga att deras garderober är smet fulla med kläder, där tom prislappar hänger kvar, har iofs samma problem men kunde inte låta bli :)! Hade min fina svägerska med som sällskap och oj så trevligt det var att få ha henne för sig själv en stund :)!

Ligger just nu nerbäddad med en ny duschad och fin kille, vakna vid 23 av att någon låg brevid och lukta spya.. Och om det är mag sjuka eller ej vet jag inte än men hela rummet var iaf fullt av spya, så har fått toksanera det, så i morgon bitti får jag åka iväg å köpa ny madrass till hans säng och täcke och kudde! Och ja man kan ju tvättat och det blir ju rent men när det gäller sånt här så struntar jag i det och kastat ist och köper nytt för inte är det dyrt iaf !

Mini och pappan är inspärrade i sovrummet och jag hoppas just nu för min gud att det inte är magsjuka!!

Och jaa som ni fattar så hämta jag Liam idag så nu är familjen komplett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0