Diagnos

I fredags kom den, som
Jag har väntat på i 10 år, känns skönt att äntligen bli medicinerad på rätt sätt, att få träffa rätt människor och få rätt hjälp!

Min nuvarande läkare gick igenom mina journaler och såg att på 10 år har jag haft 17 olika psykologer, varav den senaste har medicinerat mig fel och i alledess förstora doser, känns ju jävligt kul så här i efterhand.. NOT.. Men iaf nu är allt på gång å bli till det bättre och vem vet om ett par år kanske jag har lärt mig att leva med det på rätt sätt!


Ligger just nu i badet och försöket varva ner, ska mysa ner mig i soffan sen en sväng med sambon o mini innan det är dax att köra mamma och pappa!

Hoppas ni alla haft en underbar helg!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0