Mys morgon!

Var uppe till kl 3 i natt, helt onödigt och fick lov att gå upp vid 06 när barnen vakna, är allt annat än pigg i dag kan jag säga, men skyller på mamma och pappas plan hem från Spanien,
Var nämligen upp och hämta dom
Igår kväll, tyvärr saknades det väskor när dom kom till Arlanda så saker och ting tog lite extra lång tid kan man säga!
Hoppas nu bara att dom får hem väskan så fort som möjligt :)..!!

Underbara svärmor satt hemma med ungarna när jag var borta eftersom att sambon jobba, och man kan säga att dom hade haft en fartfylld kväll ihop men när jag kom hem sov dom sött i sina sängar, :)

Har haft en underbart mysig morgon med tända ljus och Disney filmer, snart kommer mamma och pappa hit och äter lunch med oss, ska bjuda på oxfilé , sallad och kroketter m bea sås :)!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jahaa! Varför vart det så tror du?

Jag tyckte lustgasen var.. ja. Man vart lite snurrig och så tyckte jag att min röst lät helt mörk och skum, men det var inget som varken auroran eller krille hörde :P

Men jag har lite svårt o se hur det ska hjälpa mot smärta bara för man blir lite yr..

Visst nu hade inte jag så högt på. Men ändå!

2012-04-12 @ 19:18:36
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0