Längtar

Tills på lördag..!! Då blir det Sthlm mys och shopping med min älskling, och vi slog även till på att bo kvar på hotell över natten, ska bli så jävla mysigt och skönt och jag ser verkligen fram i mot det, Liam åker till pappa fre-sön och oliwer ska få vara hos farmor lör-sön!

Gick upp redan vid 2 inatt efter att oliwer vägra sova, halv 5 somna han om kl 7 kom Liam upp, så trött är bara förnamnet just nu, men har dammat och dammsugit hela huset och ska strax sätta igång ett par tvättmaskiner, frukosten är intagen och minstingen ska strax få sova lite middag då hans humör inte är på topp och jag förstår han, med tanke på hur dåligt han sovit..!!

Borde gå ut och fixa men det är ju så ruttet väder :(!! Men det ska klarna upp så jag hoppas just nu att det ska görs det så jag kan göra klart altanen..!!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Åå va mys me hotell skulle också vilja åka nånstans men får nog inte bli förrän i sommar :/

2012-04-24 @ 14:41:46
URL: http://www.nattstad.se/HeidiHoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0