Det går

Trögt just nu,

Borde vara lyckligast i världen, har allt man någonsin kan tänka sig..!!

Ett underbart jobb, helt fantastiska barn, en perfekt sambo, 2 bilar, hus och en perfekt nästan lite för bra ekonomi för att vara en små barns familj där pengarna lätt sticker i väg på allt för nödvändiga saker..!! En utbildning som förväntas vara klar till års skiftet mm! Men..

Nånting fattas känns det som, kan inte slappna av, får ingen ro, ikväll har jag betett mig som en snorunge som vill ha
Uppmärksamhet, varit sur/ledsen och haft panik ångest, sen jag på började min 712 medicinering så har jag till och från, med mer mellan rum sluppit mina panik attacker, kan iof ha att göra med att jag haft så mycke annat att tänka på så jag har skjutit undan dom, och nu nä jag kunde slappna av så kom mitt bakslag, vi säger hej då till det trevliga livet och säger ist hej till 2-4 v deprisson!

Jag hatar att hamna i denna jäköa bubbla!!

Glad jävla påsk på er..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0