Älskar

Folk som kommenterar anonymt? Fega jävla kräk som i te vågar stå för vad ni säger.. Patetiskt..!!

Kan iaf tala om att alla mår bra, ingen är deprimerad, alla är lyckliga och glada!
Vi lever livet som en underbart lycklig familj..!!


Det har bara varit JÄVLIGT MYCKE med jobb, plugg och hemmet som jag vill ha snygg och fräscht..!! Så nej tyvärr mina kära ovänner, jag är inte deprimerad och bipolär jag är bara jävligt upptagen med att sköta barn, hem , hund, utbildning, jobb och allt annat smått o gott runt omkring.!!

Kommer hur som , sätta lösenord på bloggen pga att nyfikna läsare sätter stopp för att jag ska kunna skriva ut vissa saker så vill ni mina vänner och bekanta ha lösen så lämna en kommentar med namn och mail adress, ni har till på onsdag den 25/4 kl 12 att kommentera..!!


Kommentarer
Postat av: erica

klart jag vill :)

2012-04-24 @ 10:25:54
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Emma Hansson

Hej, Linda!



Jag heter Emma, och jag brukar titta in på din blogg lite då och då. Jag hittade din blogg när jag egentligen letade efter bloggen "FamiljenKaos", och har fastnat här sedan dess. Jag tycker att det är intressant att läsa om din vardag, då jag själv har ett litet barn på 1 år här hemma. Jag tycker om att du är så öppen och ärlig, och jag skulle jättegärna vilja fortsätta att läsa din blogg i framtiden också.



Ta hand om dig, och fortsätt med bloggandet!

Kram, Emma!



[email protected]

2012-04-24 @ 23:23:44
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Negativa och anonyma kommentar är lagom kul, i know ;)

2012-05-13 @ 18:45:35
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0