work work!!

Ser ingenting annat just nu än en massa siffror o bokstäver i mitt huvud, lastbilarnas reg nr passerar som ett band förbi min näthinna! har suttit i 3 tim o prickat av följesedlar (737 st för att vara exakt).. Åå jösses i min låda vad trött i huvudet jag vart, men det kändes bra att kunna hjälpa till med nåt iaf här hemma på kontoret! Regnet har öst ner hela dagen o man kan verkligen säga att hösten är här nu.. Tråkigt men mysigt på samma gång o idag är det onsdag vilket betyder att kotten kommer hem om 2 dagar.. underbart..  Åå jösses vad vi ska mysa, sambon ska jobba natt hela helgen å försvinner tidig kväll så liten å jag ska gotta i oss en massa gott å titta på byggarebob till sent på kvällarna :)!!Väntar i skrivande stund på att sambon ska komma hem från jobbet å efter det så blir det att åka hem till oss å kanske fundera ut nå bra å äta ikväll? nån som har nå bra matförslag?






Såå otroliigt liten.. Åå tänk.. snart blir han 2 år!! kan nån snälla stanna tiden för en stund?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0