Sikken underbar lördag

Dagen idag har flugit iväg kan man säga, sonen klev inte upp förens kl 9, käkade en snabb frukost innan vi packade med packning o oss själva in i bilen å drog iväg mot sävne där dagens golf tunering hölls, kotten spelade å sprang runt dom en virvelvind å gillade läget kan man säga, for hem när dom hade 3 hål kvar å sov lite middag innan grillningen påbörjades å vilken trevlig kväll det vart, godmat, skratt i stora lass å kotten var mer än nöjd .. Har nyligen kommit hem till svärmor å duschat å lagt den lilla.. Ska nysa ner mig i soffan nu å spöa sambon i lite wii innan vi oxå kryper i säng :)!! Hoppas ni alla andra oxå har haft en underbar lördag..!!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Vad konstigt att din livmoder har svårt att acceptera en graviditet till.

Hade du samma problem förra gången ? =/

Tack, ja det kanske jag skall, om jag inte stör mig på videon för mycket, är inte så förtjust i min röst eller utseende.

2011-09-03 @ 21:20:18
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Lät som en väldigt mysig dag! :)

2011-09-03 @ 21:31:40
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0