Pisss Dag!

Idag är det en sån där skiit dag, det började redan igår, Sd som sakta men säkert gick över till att bli förvärkar, vatten som små sippra och ett humör som var helt sjukt, natten vart hemsk å hela dagen har den fortsatt med värk.. självklart kom soonen hem idag å då har man ju säkert lust att vara sliten? NEJ!! jag vill vara pigg, kunna leka,k springa å göra allt som han vill göra.. men det är svårt när det hugger till i magen av minsta lilla rörelse ;(! självklart är sambon i söderhamn hela jävla helgen å jobbar, som tur är har jag svärmor bara några mil bort if att det skulle bli för mycke men ändå.. Jag vill att detta ska vara över.. snälla.. kan dessa 6 v gå fort?
snart idol o sen tänker jag tacka för mig å säga godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0