Kollapser, överläkare, mm

Jajhamensan, körde på att kollapsa 2 gånger till idag, spyr galla som en idiot å värkarna är helt sjuka, har tackat nej till all smärtlindring nu då inget hjälper mig, känns bara onödigt att peta i sig en massa när inget ändå hjälper, åå jag har fått för mig att jag bara gör saken värre genom att drycka i mig en massa!


Överläkaren har iaf varit in nu å vi har disskuterat dom olika alternativen, såå i morgon så ska fl läkare å barn läkare ha möte ang våran ofödda son i magen! Lägga upp en plan för hur han ska tas om hand om mm med tanke på att han kommer att få se världen lite tidigare än vad både han och vi har planerat! Fanns dock en risk att vi kanske inte får plats här på neo då det är fullt så alternativen för oss blir då Falun eller sthlm, vilket är helt okej för mig, spelar ingenroll för varken mig eller sambon vart vi måste bo å vårda vår son så länge han mår bra! Önskar dock att vi får vara kvar här i Uppsala!


Lillen hemma lämnade nu ikväll mormor å morfars trygga famn å begav sig hem till farfar ist, mår sjukt dåligt över att jag bara fick tillbringa 3 dagar med min lilla skatt, önskat att det inte vore så här illa som det är, älskar den lilla (stora) killen så sjukt mycke å det är så synd att jag missar så mycke då å då pga att jag ligger på sjukhus! Men så fort lillebror är ute så ska jag ta igen all tid med kotten +. Lite till :)!!


Nee nu mår jag illa igen!!



Tack å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0