Bra leds på folk

Vad fan lider alla jävla människor av? Skriver man nåt på fb så vågar dom aldrig gå på en själv å fråga utan dom frågor nån nära i familjen eller liknande, har nyligen fått höra att det ifrågasatts mycke om en sak jag Å sambon tänkte göra i vår.. Vi tänkte vara så fruktansvärt hemska å elaka å lämna våra 2 barn (2år)(6 mån) å åka till thailand i 2 v.. Detta uppskattades inte alls av många utan ist för att fråga oss å tala om för oss vad dom tyckte å tänkte så hoppar dom på en oskyldig människa som ingenting vet.. Jag blir så jävla trött.. Jag vart så trött så vi avboka den där jävla thailandsresan!! Men jag tycker det är konstigt, att så fort du blir förälder ska du sitta fast med barnet 24/7.. Barnvakt är ju bara att glömma å att säga att man vill ha lite egen tid är ju hemskt, hur kan jag som mamma kasta hur mig nå dylikt!! Gaaah.. Jag känner mig galen idag å allt pga alla jävla människor som lägger näsan i blöt Å inte har nåt eget liv! Jag är 22 år å när som 2 barns mamma.. Jag älskar min son å jag älskar redan son nr 2 lika mycke.. Men bara för att man skaffar barn SKA man inte säga upp sitt liv.. Man måste få ha ett eget liv oxå..

Kommentarer
Postat av: Tur-i-oturen

Men det är så med människor, det har helt enkelt för lite att göra, därför måste de bry sig om andra hela tiden. Jag tycker inte du skulle avbeställt din resa, det är bara och din sambo som bestämmer över era liv. Ser inget fel med att lämna barnen, ni kommer ju hem eller hur? Ni sticker ju inte för gott.. :)

2011-09-07 @ 09:03:23
URL: http://turioturen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0