1 sep

Sambon jobbar, jag har varit hos läkaren, liam sover middag å jag passar på att njuta av solen innan den snart försvinner bakom alla mörka moln.. Regnet är på ingång å jag börjar sakta men säkert inse att hösten är bara bakom hörnet å är snart frammefort .. Mysigt till viss del men även förbannat jävla tråkigt.. sommaren gick alledes för fort förbi o massor av saker vart inte gjort.. men är nöjd med dom små resorna som vart iaf..
Imorgon äre fredag å liten ska iväg till pappa efter att ha varit hos mig å sambon en vecka.. en vecka tsm med sonen går sjukt fort å jag hatar dessa fredagar då han måste åka igen.. helgen ser till viss del lugn ut förutom lördagen då det ska golfas å grillas, hoppas verkligen att vädret är fint...


jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0