Vikt..

Ojoj oj! Vägde in mig i morse å såg då att det stod 73 kilo på vågen! här om dagen när jag testa för skojs skull stod det 72 kg.. Helt sjukt, 71 vägde jag med liam dagen innan han kom ut o var nere på 60kg 14 dagar senare, denna gång vägde jag 81,6 kg 2 dagar före lilla oliwer kom ut å nu 12 dagar senare väger jag alltså 73, och när jag vägde in mig på mvc vägde jag 62 kg, intressant att veta va? haha!
såå 12 kg ska bort till jul o har jag tur så lyckas jag men känner jag mig själv rätt så misslyckas jag nog rätt så stort..!!

Meen iaf,
Gick en runda med både sambon o lilleman i morse å drog direkt till solarieöarna efter det
åå när jag kom hem så hade min underbara sambo gjort i ordning våran frukost som bestod av stektägg,bacon ett glas vatten mm, mums.

ska strax hoppa in i duschen innan det är dax för att äta lite lunch
å sen blire till att åka till mamma å lämna liten så jag å sambon kan åka på ett snabbt litet möte..!!


Hoppas ni andra får en bra start på v..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0