Splittrad

Jaa familjen är återigen splittrad åå det SUGER!! Fick hem en sjuk kotte å vart på köpet sjuk själv såå det var bara att skicka iväg sambon o mini hem till svärmor där dom nu bor tills jag å kotten blivit friska, Vill absolut inte att mini blir sjuk då han för det först är prematur, för det andra så har han inte passerat sin födelsevikt ÄN och för det tredje så är han inte ens 3 v än.. åå eftersom att jag bara kunde amma i drygt en v så kändes det som att det inte var nå större problem matmässigt att skicka iväg honom, därimot så är det ett helvete rent känslomässigt att vara ifrån honom, tycker vi har varit med om tillräckligt å att jag kan få förtj'äna att ha hela min famiolj runt om kring mig men ikke.. såå idag har jag å kotten haft en rejäl mysdag å tittat på byggarebob o elias en sisiodär 10000gånger, men allt för honom! Fick i säng han vid 7 å ligger nu nerbäddad i soffan å är hungrig som fan men kan inte äta, fick som tur är i liam både frukost, lunch å middag trots att jag inte åt,
csi å saft nu då å förhoppningsvis så somna jag så småning om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0