Söndag..

Sådär ja, ytterliggare en dag som försvunnit med raket fart, åå vad har vi gjort? Spelat kort (jag vann självklart) kollat på tv, ätit, kollat på film, ätit, tittat på tv å antar att våran kväll kommer att fortsätta så, :/.. Tiden här är otroligt roliig..!!


Satt nyss å räknade ut vad det kostat för sambon att bo här under tiden jag legat här å det är redan uppe i 1100 bara för att sova här å få äta frukost, helt sjukt, 270 spänn per natt, åå han kommer vara här till fredag minst, kan ju vara roliigare att lägga pengarna på annat å han sover hemma Meen kan inte vara utan han å han kan inte vara utan mig så få får det kosta vad det kostar :)!! <3<3<3


Imorgon äre måndag å vi går in i v37, eller 36+0 om man ska vara exakt, härliigt, en vecka närmare bebis ankomst, om han nu inte behagar att komma ut tidigare, önskar dock det då jag inte orkat må så här längre! Tänk att jag kämpat i 13 v på att få bebis att stanna i magen å hållt på i 7 dagar i morgon på att få ut bebis på naturlig väg, Meen nej, helt plötsligt så verkar han trivas där inne den lilla .. Iof bra för han men mindre kul för mig som mår sämre å sämre för var dag som går :(!! Ska bli intressant å se i morgon vad läkarna säger när dom går ronden,

Nu blire snart kvälls fika å sen äre dax för film :) hoppas alla haft bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0