Prematur

Att få ett prematur barn är inte lätt, jag har fått 2, liam född i v 33 å oliwer i v36.. Liiam var det värre med än var det var med oliwer, det var neo, hjälpmedel för att han skulle kunna andas, övervak 24/7 mm! Jag har haft en jävla tur som kommit så långt som jag har kommit under mina 2 grav, liiam mår idag 2 år senare grymt bra för att vara ett prematur barn, det ända "problemet"han fått är förskylnings astma, nåt som är vanligt å som kommer växa bort med tiden! Oliwer mår bra å har bara lite svårt att gå upp i vikt bara, med båda mina barn har jag mått skiit genom hela grav, amningen sluta funka efter 14 dagar m Liam å lilla oliwer ville inte ta bröst alls efter ett par dygn såå nu 12 dygn senare så går han enbart på ersättning!! Ruttet kan jag säga, inte nog med att kroppen lever rövare från v 20.. Jag kan inte ens mata mina barn själv..!! Tro mig, man känner sig kass som morsa, nåt som även varit jobbigt denna grav är att jag förlora så sjukt mycke tid med älsta sonen, dock så försvann allt det tråkiga när lillebror kom, liiam å jag är exakt lika oskilljaktiga som vi alltid varit, åå att han försvann längre ifrån mig tror jag beror på att han kände på sig att jag inte mådde bra, barn är förbannat jävla smarta, men nu är allt i sin ordning igen
Å Liam är så stolt över lillebror! Trots så mycke tråkigheter som varit så måste jag säga att jag är förbannat jävla lycklig! Nu har jag 2 helt underbara barn och 1 underbar fästman (Som är min man om 7) !!




Liiam född i v 33.. 1 dygn

Åå oliwer född i v 36 2 Tim gammal!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0