Pappa v å läkarbesök

Yes, fredag idag, borde vara en sån där underbar dag men för mig är denna fredag som alla andra fredagar varannan v, pest å pina.. Den stora sonen ska åka till pappa å blir borta en vecka, ett år har snart gått å jag har fortfarande inte lärt mig att lämna honom ifrån mig, känns ännu jobbigare nu, borde ju nästan kännas lite "skönt" eftersom att jag nu kan få in rutiner helt med den lilla mm men det känns inte skönt, det känns inte bra, vill ju ha båda runt omkring mig, inte bara en..!!


Läkarbesök kl 1 idag för min del, ska ta bort agrafferna idag ist då det inte gick i måndags, ska bli skönt att bli av med skiten faktiskt, åå nåt som är ännu skönare är att jag snart kan dra igång med träningen, ny diet, pass varannan dag mm.. Längtar kan jag säga! 20 kg ska bort totalt, 10 försvann direkt nästan efter fl såå 10 kvar å dom ska vara borta till jul har jag bestämt, gärna lite tidigare :). !!

Sambon å sonen är ute i kylan just nu å leker å jag själv ska ta tag i packningen, packa å kotten så han har kläder till pappa å packa åt oss som ska flytta från lgh en v å bo i hus ist..!!

Hoppas ni alla får en bra början på helgen :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vinnaren ur HelgensBlogg-tävling kommer upp ikväll när jag kommit hem! Har du ännu inte deltagit kan du göra det fram tills ikväll! :)

Direktlänk: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/bli-helgensblogg.html#comment



(om du inte vill, förlåt att jag störde!)

Kram!

2011-10-14 @ 10:38:44
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vilka godingar! :)

2011-10-14 @ 10:40:13
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/
Postat av: lina

grattis till Oliwer!

2011-10-18 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0