Omoget å töntigt

Jaa, det är ju sjukt hur man har bettet sig, såå jävla mycke hat å skitsnack som har funnits runt om kring en, åå inte fan blir folk bättre ju äldre dom blir, nej hatet å skitsnacket blir bara värre.. Jag har nog kommit på 10-15 pers nu som jag "hatat" å snackat skiit om, men nu när jag tänker efter så kan jag inte hata dom, jag kan inte snacka skiit om dom , för jag känner dom ju inte på det sättet, grupptryck? Jaa jag tror fan att det är så, bara för att 1 pers inte gillar nån så kan det lätt bli så att man själv inte heller gör det, ååå det beror på att man inte har nån egen vilja å fruktansvärt dåligt självförtroende.. Nu talar ju jag för mig själv, men jag tror inte jag är ensam om att känna tycka å tänka så här.. !! Det är konstigt faktiskt, att så fort man blir lite "vuxen" skaffar familj å ett ordnat liv så börjar man inse hur jävla löjlig, elak å omogen man varit tidigare i sitt liv..!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ja visst var det! Blev så glad så :)

2011-10-19 @ 13:53:14
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0