Lördag

Sådär ja, då var det helt plötsligt lördag :/.. Tiden har märkligt nog gått sjukt fort trots att jag legat med smärtor, fått
Ungefär 2-3 Tim sömn varje natt, förlorat all energi, sd/värkar som vägrar försvinna , en tapp som vägrar förändra sig, ett illamående som är hemskt, ständig yrsel mm! Jag älskat att vara gravid :)!!



På måndag går vi äntligen in i v37 eller (36+0 ) om vi ska vara noga. Vilket känns bra, ny vecka betyder ny plan å vi kommer ett steg närmare lillebrors födsel, har gjort ett uppskattad vikt på den lilla å han väger ungefär 2500 just nu, vilket känns bra if att det blir så att han kommer tidigare än planerat,


Idag då? Sjukhuset är helt dött, jag känner mig död, sambon sover, ctg kurva ska strax köras, men sen då? Börjar bli galet rastlös fast jag inte har någon ork till nåt?!? Hur tusan går det ihop, nån som kan förklara?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0