Happy girl :)

Dag 1- åkte in pga kraftigare blödningar å tätare sammandragningar, fick en tid hos bedömningen å tänkte ju bara be om lite mer mediciner el liknande(då jag lidit av det så länge så tänkte jag inte på att det kunde vara så allvarligt) så jag kunde få sova men läkaren tyckte nåt annat, så ist för att åka hem till min son som jag lämnat hos mor å far så fick jag ist en rock, en säng å ett rum, fick veta att det bara var för observation under natten, så med gråten i halsen fick jag pussa sambon hejdå så han kunde åka hem å vara med "vår" son!

Det har nu gått 8 dagar, i 8 dagar har jah legat med sd, kraftiga buksmärtor, kräkor, blödningar , mm! Åå nu verkar dom ha en teori å en plan för mig som ska redovisas i morgon när alla mina läkare är på plats.. Finally.. Om ni bara visste vilken lättnad detta är för mig, om det nu är som dom tror mm..!! Jag själv vet inget heller o väntar nu med spänning på morgondagen! Varje dag har dom skjutit upp saker å ting men i morgon har jag blivit lovad, i morgon är jag, min sambo å vår son prio 1 för en stund å det känns grymt bra!


Nåt mer som känns grymt bra är att i morgon äre onsdag å då är det bara 2 dagar kvar tills jag får träffa min son där hemma.. Lite glädje o hopp känner jag just nu å det känns gaalet bra :) !!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas allt går bra för er!

Kram!!

2011-10-05 @ 08:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0