Dropp, spyor, bebis

Oh yes, har fått legat med dropp idag igen då jag kräks upp det jag får i mig, börjar bli extremt jobbigt att spy nu, att hela tiden veta att det lilla jag får i mig kommer upp igen, oo med alla spyor som kommit så har även en hemsk halsbränna kommit vilket inte är välkommet över huvudtaget..!!

Men från det dåliga, till nånting helt underbart, har nyligen varit över på andra sidan korridoren å hälsat på en helt underbar liten tös vid namn Alice som anlände vid 5 i morse, ååå göta Petter så förbannat söt hon var :).. Grattis återigen till Sandra å Johnny :)!!


Själv ligger jag nu ny duschad å nerbäddad, är helt slut å tror faktiskt att denna natt kommer bli underbar på alla sätt å vis, tror nämligen att jag kommer att få sova :D!! Vet att det är ett önske tänkande, men iaf, hoppas kan man alltid :) hoppet är det sista som överger en har jag lärt mig ..!!


Måste även berömma min underbara sambo som orkar med mig just nu, som finns vid min sida å som ställer upp i vått å torrt å aldrig lämnar min sida, han är gudomlig i detta läge, eller det är han alltid men just nu är han det extra mycke!!



Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Låter jättejobbigt :/

2011-10-02 @ 15:25:05
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0