2 dagar gammal

Vilka dygn det varit, hade glömt bort hur det var att ha en liten bebis med matningar varannan tim mm, är helt slut både fysiskt å psykiskt, har även kommit till den här dagen då jag gråter för allt, minns att jag var så när Liam var typ 3 -4 dygn gammal oxå!

Liten har nu fått ett namn å heter nu inte längre bara liten utan han heter nu oliwer, åå han växer tyvärr inte riktigt på sig men vi hoppas på att detta blir vårat vändande dygn, han har gått ner ungefär 10% å jag har nu börjat fått lov att lägga till med ersättning, hoppas det hjälper å att han i morgon vid vägningen väger mer, gulsots prov har även blivit taget idag då sköterskorna tycker att han blivit lite gul, socker ska även tas om han inte börjar piggna på sig, allt detta är Vanligt å är mer vanligt vid prematur fl men det känns ändå jobbigt, :/!!

Sambon ska snart åka här ifrån å hämta Liam på dagis å sen kommer dom hit direkt, längtar efter att få krama om min stora son nåt så extremt just nu..!!


Uppdaterar nog senare! För nu ska det mysas med den lilla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0