Tisdag..!!

Tisdag idag å det är snart dec, åå 1 månad kvar till julafton å jag är färdig med alla våra julklappar till bådas familjer, eller det fattas till sambon men det får jag ta någon dag när jag är ensam..

Förövrigt så går nog allt på räls nu, barnen mår bra, sambon jobbar å sliter som vanligt å jag försöker ta hand om hemmet, mysa å ta tillvara på varje vaken stund med barnen, plus att försöka vara en bra sambo om nätterna när Peter kommer hem, han jobbar nämligen nu 17.00 till 03.00 vilket gör att han åker 16.00 å är hemma mellan 04.00-06.00 å sover till 14.-15.00 om dagarna! Kan ju inte direkt påstå att jag gillar det här men förhoppningsvis är dom snart klara på det jobbet..!!

På fredag åker Liam till pappa å på lördag ska oliwer till farmor, åå på söndag är det den årliga adventsfikan! Helgen är för övrigt fylld med festligheter, mys å massor med sömn :)!


Lillchefen är med ute i högarna å håller koll å ser till att det går rätt till :)


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Låter trevligt :)

2011-11-23 @ 20:53:25
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0