Kan inte sova

Åå det är väl enbart för att barnen för en gångskull sover, å i sina egna sängar till och med :/!! Hade behövt den här sömnen, men men! Har fått ihop alla inbjudningar ist som ska skickas i slutet av jan å har på börjat alla andra projekt runt om kring ämnet, snart bara 6 månader kvar :)

Julpyntat har jag å kotten gjort oxå så nu är det klart :)..!! han är ju inte hemma på söndag så vi tjuvstarta, för hos pappa sin lär han inte få någon julkänsla då han är som grinschen typ, åå nu har jag även Liam fram till juldagen å även nyår :) lyckliig tjej..

Imorgon äre torsdag å min sista hela dag å kväll/natt med kotten innan han åker iväg en vecka :(.. Trist äre.. Jävligt trist men det får lov att funka, det brukar det märkligt nog göra..!!

30 min kvar sen är sambon hemma, tidigare än vanligt å det mina vänner å ovänner det uppskattas rejält just nu, för då vet jag att jag bara behöver krypa upp i hans famn å sen tvär somnar jag :D



Kommentarer
Postat av: erica

spännande! när är datumet satt?

2011-11-24 @ 12:45:24
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0