Abstinens

Har varit utan mina barn 1 dygn nu å det känns hemskt, kotten är jag van med att lämna bort varannan helg så där är jag van trots att det suger, men lillplutt har jag aldrig låtit sova borta utan mig eller Peter, nån av oss eller båda har alltid sovit borta med han då,

Meen har sovit som en prinsessa i natt, 12tim på raken, sist jag gjorde det var nog 6 mån sen, nu för tiden blir det bara 2-3 Tim sömn per natt utan någon som helst middagslur på dagen..!

Idag äre solning å vila som gäller för ikväll tänker jag återigen slå klackarna i taket, wihooo..!! Kylen är full med go dricka å jag längtar massor efter att få släcka törsten.. :D

Imorgon: är det antagligen en fet baksmälla som bestämmer min dag men det finns ett par måsten i morgon!

Först hämta vårat underbara hjärta hos mormor å morfar, sen fira Peter pappa på farsdsg, Sen äntligen ska det gaddas in 2 nya tatueringar :) fira min pappa på farsdag åå till slut en massa mys med sambon å oliwer!

Nu blire en rök å sen slänger jag nog ner mig i soffan tills sambon vaknar!

Heejpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0