9 dagar sen

Sist jag skrev å visst har det hänt mycke..

Långpromenader med mamma å mini, men även själv, bättrat på brännan så nu ser jag inte längre likblek å tråkig ut i hyn, min första fylla på 1 år, min förstabakfylla på 1 år som inte alls vart så jobbig p hemsk som jag trott, shoppindagar, rensat ur garderoben å vikt allt snyggt å prydligt osv! Har inte hänt så mycke intressant men dagarna har ju iaf gått :)!!

På fredag äre dax för kotten att åka till pappa å dom vanligt så känns det piss!

Även oliwer försvinner på fredag å kommer hem på söndag, känna lika jobbigt det men han har blivit kidnappad av sin mormor å morfar, å trots att jag själv innerst inne vet att jag behöver detta, att vi föräldrar behöver det så känns det ändå sjukt jobbigt! En hel helg till att sova, ta hand om varandra, koppla av å bara älska varandra! Ser fram i mot det med blandade känslor..!!

Nu sova, middags dags om 3 Tim exakt


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Mysiga bilder :).

2011-11-11 @ 09:10:29
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0